HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Édes kis vérszívóm, avagy az élményvámpír

2012.09.03. 07:01 Kollarik

13.

 

 

„Lassítsunk, jó?”, súgta a fülembe Anna, amikor a kalyibában rávetettem magam, és csókolni akartam, csókolni, és minden mást, amit már álmomban, vagy a valóságban, egykutya, megtettem vele. A vámpír nem szereti, ha csókolják, a vámpír azt szereti, ha csókol. Hát Anna csókolt. „Lassítsunk, jó?”, súgta a fülembe olyan hangon, ami épp az ellenkező hatást váltotta ki belőlem, gyorsítani akartam volna, minél gyorsabb, minél intenzívebb együttlétet ezzel a testtel, amelyet a karomba szorítottam, miközben nem is sejtettem, hogy ő szorít, minden szorításnál erősebben engem. És tovább suttogott ez a hang, valami régi, beteljesületlen, nagy-nagy szerelemről hazudva gyönyörű szavakat, egy fiúról beszélt, akit egykor szeretett s aki még mindig benne él, bár most, hogy megismert engem, halványodik az emléke, de most nem szabad elrontani a dolgunkat, most nem szabad elkapkodni semmit, mert annál jobb, annál szebb lesz minden, suttogta Anna a fülembe, s tudta, nekem ilyeneket kell hazudni, mert olyan vagyok, akit bár gyötörhet a vágy, a szép szavak, az érzésekre ható édes kulimász még jobban levesz a lábamról. S lassítani fogok, hogy annál sűrűbb legyen a vágytól a vérem, hogy annál mámorítóbb legyen Annának megkóstolnia azt. S lassítottunk, miközben Anna megkóstolta a véremet.

            A vámpír csókja, a közhiedelemmel ellentétben, nem gyengíti el az embert. Legalábbis eleinte még nem. Ha már a gazdatest kiszolgálta úrnőjét, jön a gyengeség, mintha egyszerre vénember lenne az életerős férfiból, mintha hirtelen előbújna a nyárból a régóta benne settenkedő ősz. Ahogy most itt ülök Bart penészes szalmazsákján, szinte ahhoz sincs erőm, hogy a kezemet fölemeljem. De akkor, a kezdeti időkben, Anna első csókjai után, dobálóztam a rönkfákkal a folyóparti tábor építésénél, köveket cipeltem, föl tudtam volna emelni az egész világot. A lurkók néztek is, hogy mi történt az ő nyápic kis tanítójukkal, s azt hiszem, akkor fogadtak el először igazán. S ezt Annának köszönhettem. Sok mindent köszönhetek Annának, s meg is köszönöm, még azt is, amiben nincs köszönet. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr484732210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása