HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Költözés

2014.09.23. 14:57 Kollarik

Így lettél

És akkor elkezdtem összerakni

mert az évek szétszórtak annyi mindent

ami nagy volt abból lett falatnyi

és ismert váltotta az ismeretlent

és már kezdtem túlontúl megszokni

félni kezdtem mint gyerek a sötéttől

kevés hogyha mindig ugyanannyi

és ha már nem borzongat a sötét öl

keresni kezdtem ami elveszett

de rájöttem hogy tán meg sem volt soha

úgy faltak föl mindent a termeszek

hogy a semmivel telt mindük potroha

s így lett a semmi és lett újra kezdet

s így lettél te kit vágyam megteremtett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr426724407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása