HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Álomkórász

2013.06.07. 11:31 Kollarik

30.

 

- Mért jobb az, hogy én telefonáltam neked?

- Mert más. Nem jobb, hanem más. Jobb lehet.

- Hogy lehetne jobb?

- Hát úgy, hogy te hívsz fel, te hívsz el randizni, mert én annyira tehetetlen vagyok, hogy nem merlek.

- Értem. Tehetetlen vagy, és ez nekem bejön. Érdekes.

- Bejön, mert más vagy te is. Olyan, akiben a tehetetlenségem ébreszti fel az érdeklődést. A vágyat.

- Felettébb valószínű. Ilyen vagyok, persze. Ilyen egy nő. Tudom, tudom, ez most valaki más. De akkor is. Nincs olyan, hogy más nő. Ebben minden nő hasonlít. A tehetetlenség nem nyűgözi le őket. Sok minden igen, ez biztosan nem.

- Jó, nem vagyok tehetetlen, csak egy csalódás után már óvatos. Kétkedő. Látom a mosolyodat, és elkezdek reménykedni, de még hosszú lenne az út a tettig. Te pedig nem tudsz várni.

- Hm. Szóval hamleti alkat vagy. Én meg egy türelmetlen Ofélia. Értem. Felettébb tetszetős. Mért nem lehet úgy, ahogy volt? Hogy te hívsz föl telefonon, és megkérdezed, hogy elmennék-e veled kísérőnek az év végi osztálykirándulásra. Én pedig igent mondok, és eszembe se jut, hogy ez felhívás táncra. Randevú harminc gyerek jelenlétében, no persze.

- Mert nem lehet. Mert semmi nem lehet úgy. Ha a kávéház nem lehet, ez sem, és jól van így. Legyen minden másként, és akkor minden másként lesz.

- Drágám… Reménytelen vagy… Nekem meg lejár az ebédidőm.

- Dehogy jár le. Nincs is ebédidőd. Csak idő van. Őszi. Esős. És te felhívtál, hogy este találkozzunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr435349525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása