HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Egy szerelem lírai regénye

2014.03.05. 06:24 Kollarik

Szonett a gondolatról

Hát úgy volt az, tudod, hogy épp hazaértem,

mert szüleimnél voltam ebédelni,

és arra gondoltam egy álomban ébren,

hogy milyen jó is volna veled lenni.

 

De ez csak úgy jött, mint pillangó, ha elszáll,

és nem volt ez másért csak a kedvemért,

mert az jutott eszembe ott anyáméknál,

hogy talán te vagy az, aki engem ért.

 

Megért engem, másképpen, mint mások,

nem jobban, csak éppen valahogy talán,

ahogy nekem jó. És akkor mindahány

 

múltbéli ez meg az, ami már sok

volt nekem, elúszik majd a ködben.

Erre gondoltam. És hazajöttem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr485843945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása