HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Eszter

2012.02.28. 06:03 Kollarik

nemvers

A szobában feküdt a nappaliban a díványon

ahol csókolóztunk egyszer először

csókolóztunk egyszer először utoljára

ott feküdt most a díványon

habos kakaó mondtam akkor

habos kakaó mondtam rá akkor

nem mondtam rá most semmit

nem volt rá mit mondani

csont és bőr és daganat

ezt mondhattam volna

nem mondtam semmit leültem mellé

nem tudott beszélni beszélt csak hangtalan

hangtalan érthetetlen beszélt egyfolytában

nem mondott semmit csak beszélt hangtalan

csont és bőr és daganat

 a tekintete mondott még valamit

az még mondott valamit róla aki volt

róla aki nincs többé hiába van

csont és bőr és daganat

a tekintete mondott még valamit

valamit amit nem akartam érteni

nem akartam érteni nem akartam hallani

nem akartam hallani csak fölállni

fölállni elmenni elmenni elmenni

nem látni nem hallani nem gondolni

nem gondolni nem tudni elmenni

elmenni elmenni nem lenni nem lenni

nem lenni

nem lenni

nem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr534219024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása