HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Élet

2012.04.07. 17:31 Kollarik

 Én azt hiszem

                                   1

Én azt hiszem, nem kell már kívánnom a boldogságot,

hiszen boldog voltam akkor, ott

(tán nem kell mondanom, mikor, nem kell mondanom, miért)

és boldog voltam még sokáig

(ember nem kívánhat többet ennyinél),

ez már örökké kitart,

akkor is, ha már örökké boldogtalan leszek,

kitart örökké: boldogság a boldogtalanságban

kitart örökké, hisz már örökké tudni fogom

mennyire boldog voltam akkor, ott, veled.

 

                                   2                     

Én azt hiszem, nem kell már félnem a boldogtalanságtól,

hiszen boldogtalan voltam akkor, ott

(tán nem kell mondanom, mikor, nem kell mondanom, miért),

és boldogtalan voltam még sokáig

(az ember már csak így működik),

ez már örökké kitart,

akkor is, ha majd egyszer még boldog leszek,

kitart örökké: boldogtalanság a boldogságban,

kitart örökké, hisz mindig tudni fogom,

mennyire boldogtalan voltam akkor, ott, veled.

 

                                   3

Én azt hiszem, nem kell kívánni semmit, sem félni bármitől,

az van, ami van,

farkasszemet nézni a valósággal

(oly kitartóan, hogy a valóság pislogja el magát),

tenni ellene, ha boldogtalanság,

tenni érte, ha boldogság,

elfogadni, ha nincs mit tenni érte vagy ellene,

és tudni azt, hogy semmi sem örök,

tudni azt, hogy minden változik,

és a legtöbb, amit az ember tehet,

ha elfogadja ezt a változást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr274369950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása