HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Költözés

2014.09.23. 14:58 Kollarik

Jön velem

Estefelé, kedvetlenség, mély fáradtság.

Az út jár eszemben, az út a templomhoz.

Nagyanyám tette meg vasárnap esténként.

Hogy mért ez? Talán azért, mert ez hazahoz.

 

Majd mindig haza. Mert most még mindig csak itt.

Az úton lassan végig, s aztán a sarkon megállni.

Egyszer hógolyóztam a téren, Leninnek

hittem a szobrot. Részeg voltam. Valami

 

marhaság, nem tudom, mikor. És most mégis

előttem van, mintha. Ez a mintha örök.

Elmegyek, oké. De a templom jön velem.

A szobor. A hógolyó. Nagyanyám. Pörög

 

a kerék. De valami áll. Én állok ott.

És megtalál. Hogy mi? Hát az. A névtelen.

Ami csak van, mert volt, és nem múlik soha.

Hát indulok. Vinnem se kell, mert jön velem.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr166724409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foxglove 2014.09.28. 19:11:11

Egy új lakás még az újévnél is reményteljesebb újrakezdési/máshogy folytatási alkalom, mert ritkábban fordul elő. Sok szerencsét hozzá! :)

Kollarik 2014.09.28. 21:11:34

@Foxglove: Köszönöm, Foxi. Megvolt. Az új lakásba még nem rendezkedtem be, de a régit már elhagytam. Persze a blogra az tartozik, hogy lesz-e ebből írás. Remélem, igen. De egyelőre ülepednek a dolgok, és főleg energiát gyűjtök. :)

Foxglove 2014.10.16. 07:40:37

Nagy itt a csend, a fb-on is csak az emlékek, ülepedésnek ennyi talán elég is, és jöhet az újlakásos, újéletes, metaforikusan reményteljes folytatás. :)

Foxglove 2014.11.08. 22:57:27

Hát semmi? Vendel utca sem? Jobb, ha feladom? :(
süti beállítások módosítása