HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

A negyvenéves férfi

2012.10.06. 09:38 Kollarik

Itt az ideje, színt kell vallanom, drága olvasóim. Nem mondom, hogy vége, csak azt mondom, hogy egyelőre ennyi volt. Február óta folyamatosan írtam és publikáltam a blogon: kifulladtam. Szükségem van egy kis csöndre. Talán erőgyűjtésre. A vámpírtörténet elakadt, egy ideje már csak kötelességből írtam. Versek most nem jönnek, és ha nem jönnek, nincs mit tenni. A próza más, azt írni kell, mindennap. De nem feltétlenül publikálni. Bár az az igazság: jelenleg prózát sem írok. Tudom, mit akarok írni, el is kezdtem, de várok valamire. Várok a késztetésre. És most nincs meg.

Egyszóval, drága olvasóim, köszönöm az olvasást, köszönöm a hozzászólásokat, köszönöm a szép szavakat, köszönöm a biztatást. Nem mondom, hogy kész, vége, nem szüntetem meg a blogot, csak azt mondom: ennyi volt, talán lesz majd még más.

Csókollak benneteket, legyetek jók (ha tudtok)!

A 40éves (aki már több is annál)

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr244822829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kollarik 2012.10.06. 17:59:53

@Foxglove: Szia, Foxi! Neked különösen sokat köszönhetek. Csókollak, bárki légy is. Viszlát! :)

impatiens 2012.10.07. 11:54:30

Jó volt a reggeli kávé mellett olvasgatni az írásaidat. Mikor beléptem a blogodba, kicsit olyan várakozás volt bennem, mintha egy meglepetéscsomagot bontogatnék: ma vajon mi lesz benne. Minden nap nem lehet karácsonyunk, már eddig is sok volt, bár a jóhoz könnyen hozzászokik az ember.
Minden jót Neked, pozitív élményeket (vagy csak Egyet, de azt nagybetűvel), aztán majd írj, ha jön az ihlet!

Kollarik 2012.10.07. 11:57:03

@impatiens: :) Köszönöm! Neked is a legjobbakat, Impatiens!

happyeaster 2012.10.08. 07:12:00

lesznek majd pozitív élmények, aztán megjön az ihlet is, ami persze nem függ össze, hiszen ez a blog pont a veszteségből nőtt ki, de a dolgok az életben is meg az írásban is kiegyenlítődnek hosszú távon. addig is elmentem a linket. :)

Kollarik 2012.10.08. 07:26:38

@happyeaster: pozitív élmények már most is vannak, különben én sem lennék :) az ihlet pedig hívható is (ezt nevezik munkának, ami a prózában működik, lírában nem nagyon - ott magától kell jönnie az ihletnek), de jelenleg nem hívom. De már érzem, hogy nemsokára eljön az idő és hívni fogom, mert unalmas és fölösleges írás nélkül létezni. Vagyis attól lesznek majd igazán pozitív élmények, hogy megjön majd az ihlet is. :) Köszönöm, boldoghúsvét! Neked is a legjobbakat!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.10.09. 13:21:38

Amíg távol vagy, lehet újra és újra olvasni a régi bejegyzéseket is. :)
Jó pihenést, újult erővel visszatérést kívánok Neked! :)

Kollarik 2012.10.09. 16:23:17

@Enchantée: Köszönöm, Chanti! Neked is a legjobbakat! De már visszatértem (lásd: A la recherche du tánc perdu). Jelen- és távollétem úgy látszik, hektikus lesz. :)

nékhó 2012.10.14. 19:51:00

Hát, ami azt illeti, elég termékenyre sikeredett ez a kifulladás, még az öreg Jean-Luc is megirigyelhetné.:)

Kollarik 2012.10.14. 20:45:16

@nékhó: jól van, nékhó barátom, ott a pont, na de az embernek néha kell valamivel stimulálnia magát, nekem most a "kifulladás"-projekt jött be :)

Sensariás 2012.10.23. 19:11:40

Ne tréfálj kedves Kollarik, ne tedd ezt velünk, monitorok túlfelén ücsörgő nyájas olvasóiddal!

Kollarik 2012.10.23. 19:36:00

@Sensariás: Nem én csinálom: az ihlet bennem...
süti beállítások módosítása