HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Álomkórász

2013.10.20. 08:25 Kollarik

88.

 

- Alvó törpe.

- Dehogyis, fekvő elefánt.

- Egyértelmű, hogy törpe.

- Számodra. Úgy is az a lényeg, hogy valami valakinek mit jelent.

- És neked mit jelent ez a történet?

- Tudod, mi az érdekes? Hogy azon a nyáron, akkor a vízből, tényleg nem tűnt se törpének, se elefántnak. Csak hegynek. Egyszerű, szép, de érdektelen hegynek.

- Tényleg elhívott biciklitúrára?

- Ádám? Nem, akkor még nem.

- Akkor mi volt akkor?

- Az a vicc, hogy tényleg szinte semmi. Annyi, hogy a hegy olyan volt, mint egy hegy. Valami eltűnt belőle számomra. Nem vágytam ide azon a nyáron. És rengeteget dolgoztam. De aztán mégis eljöttem, tudod. És az a hét jó volt. Tényleg jó.

- De nem több. Értem. És Á…dám, ő mikor került  a képbe?

- Ősszel. Igazán csak ősszel, ősz vége felé. De aztán egyre intenzívebben. Ahogy fogyott az erőm, egyre erősebb lett a hatása. És éreztem, hiába küzdök ellene, mert ha küzdeni kell, már baj van.

- Ühüm. Baj. Küzdés. Szép. Megható az egész.

- Akkor is így volt, ha cinikusan állsz hozzá.

- Persze. Cinikusan. Ez cinizmus. Amit én teszek, az cinizmus, amit te, az küzdés.

- Jól van. Nem így értettem. Csak meg kell értened, hogy nekem sem volt könnyű.

- Gondolom. Gondolom, megcsalni sem könnyű.

- Nehéz erről beszélni. Mert neked, persze, megcsalás. De nekem…

- Neked mi volt? Na, neked mi?

- Nem tudom. Olyan volt az egész…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr565589132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása