HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Szonett az Én-ről

2013.10.28. 09:14 Kollarik

Mit számít bármi, ha én ugyanaz vagyok,

mondatja velem Milton és a Sátán,

megélek én akár a jégnek hátán,

mert nem változtathatnak rajtam a fagyok.

 

Tél lesz és csend lesz és hó lesz és majd más nem,

álomnak is rossz, de valóság talán,

feneketlen mélység kerül majd alám,

és fölülem nyomtalan eltűnik a menny.

 

De mégis, mégis én ott leszek a nincs-ben,

az én az én marad, erősebb a nem-nél,

és ha már köröttem többé semmi sem él,

 

nem lesz immár remény, nem lesz immár hit sem,

akkor is ott lesz majd egy törpe gyenge lény,

aki elmondhatja önmagáról: „Én”.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr845602559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása