HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Egy szerelem lírai regénye

2014.04.23. 11:09 Kollarik

Szonett arról, ami változatlan

Ott ültem akkor a nézőtéren

(valóság volt ez? már nem is tudom),

egy szép későnovemberi napon

vonatra szálltam és odamentem,

 

mert Te léptél fel egy színdarabban,

és látnom kellett, látni akartam,

milyen vagy, mikor másként létezel,

amikor lehull rólad a teher,

 

ami hétköznap, hétköznapi lét,

átvedlesz mássá, mint aki kilép

a valóból másik valóságba,

 

így néztelek akkor téged, drága,

és más voltál és mégis önmagad,

mert átváltozhatsz: Te mindig Te vagy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr716071858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása