HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

2014.08.25. 16:28 Kollarik

Világvégén Teherán,
ott köszönt egy teve rám.
Kérdezte, hogy hol van Bagdad,
mert ő bizony oda baktat.
Hol is van az jobbra? balra?,
mondtam a fejem vakarva.
El voltam egy kicsit veszve,
Közel-Kelet: olyan messze…
Azt mondtam hát inkább neki:
Figyelj, teve, a Kentucky,
az biztos, hogy nyugatra van,
ne legyél tehát nyugtalan,
vele szemben majd megleled,
arra van a Közel-Kelet,
ott találod majd Bagdadot.
Kösz, mondta, és elbaktatott.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr306634183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása