HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Egy szerelem lírai regénye

2014.06.04. 07:37 Kollarik

A szonett születése

Vagy nekem és ez test is és kenyér

meg zápor is és tavasz is meg föld

lehetsz bármi csak az kell hogy legyél

egy szó legyél amit most versbe költ

az Úr ki fent most éppen rímfarag

egy versbe ír kettőnket megteremt

és itt is van lám hopp a két alak

te és az én mi kettőnket jelent

hát itt vagyunk egymásnak te és én

és a mi nem választható széjjel

mi eggyé váltunk Isten tenyerén

és egy versformába zárt kezével

szonetté tett kettőnket és e tett

által született most ez a szonett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr26266682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása