HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Én mag

2012.03.05. 18:09 Kollarik

szépernősen
         „az a fa vagyok kérlek”
         (Sz. E.)

nem vagyok én író, kérem
csak hát van egy írógépem
pontosabban egy laptopom
minden betűm onnét lopom
minden betűm és mondatom
minden szavam gondolatom
nélküle énnekem végem
nem vagyok én író, kérem

nem vagyok én férfi, kérem
csak hát van egy feleségem
vagyis most már második van
mert az elsőt én már dobtam
illetve ő dobott engem
a második eddig még nem
nélküle énnekem végem
nem vagyok én férfi, kérem

mi vagyok hát mégis akkor?
öt órai tea hatkor
vasárnapi mise szerdán
liftes fiú egy nagy létrán
karácsonyi hal húsvétkor
tyúkocska ki kukorékol
földi szeder fenn az égen

ez vagyok én, kérem szépen

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr64290961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása