HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Élet

2012.05.22. 17:23 Kollarik

 Az esték

 

A nappalok még mindig elviselhetetlenek.

Visszább vonva: nehezebben elviselhetők.

A reggel, a fölkelés, s hogy úgy kell tenni,

mintha élet, mintha minden megy tovább.

S megy is tovább. Persze, ez is létezés.

Aztán az egész napi jövés-menés

(vagy tétova kóválygás, ami most vagyok),

az „úgy csinálok, mintha dolgoznék” karneválja,

az „úgy csinálok, mintha fontos lenne bármi”,

mindez van, történik, csak én nem történek vele.

Ám eljön az este. Az alkonyati órák, a valódi sötét.

 Elnyugszik minden, s legfőképpen benne nyugszom én.

 Elfáradok. Tudom, már vár az ágy. S tudom, hogy nélküled.

Tudom - s nem érdekel. A most van csak, az este van,

és az van, hogy vagyok, nem csak úgy teszek.

Tényleg létezem. Nélküled - egymagam.

Már nem fáj úgy. S még csak nem is semmilyen.

Van. S benne önmagam is végre meglelem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr904532184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása