HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

A nyolcadik év

2012.07.29. 07:52 Kollarik

Lille (2)

 

Mert mivé lett? Milyen volt a lille-i életünk?

Kiutaztam, szereztem lakást, te összepa-

koltál otthon, és jöttél utánam, ahova

kellett, Rue de Paris, ahol lakást béreltünk.

(Rue de Paris. Kellett volna rosszat sejtenem?

Ugyan már! Párizs túlontúl fontos volt nekem.

Túlontúl fontos volt nekünk. Ott az én helyem!,

gondoltam. A mi helyünk. Én így hittem. Te nem?)

Rue de Paris. A belvárosban, a Monoprix

fölött. Pár percnyire csak a Grand’ Place, Opéra.

Minden klappolt. Mintha készakarva tutira

mentem volna, Élet Hercege, és tuti fix

luxuslakást (terasszal!) vettem Hercegnőmnek,

ám rá kellett jönnöm: égig a fák sem nőnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr304656631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása