HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

A nyolcadik év

2012.08.03. 07:49 Kollarik

Azon a napon

 

Azon a napon korán felkeltem.

Azon a napon vasárnap volt.

Délre mustáros csirkét terveztem,

s akartam hozzá nyitni egy bort.

Azon a napon, mikor felkeltél,

sápatag voltál és nyugtalan,

egyszerre csak a fotelba ültél,

és belém fojtottad a szavam.

Azt hebegted, hogy ez tovább nem megy.

Azt dadogtad, hogy van valakid.

„Szerelmes vagyok belé. Most elmegy-

ek.”, s pakolni kezdted cuccaid.

Elmentél, s a mustáros csirke

nem készült már el aznap délre.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr194658345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thyme 2012.08.03. 10:18:25

Bovary úr pedig legott klaviatúrát ragadott, és ahol az élet végződik, kezdődik az irodalom?

Kollarik 2012.08.03. 10:59:11

@Thyme: Bovary úr? Akkor már inkább Bővérű úr, ha kérhetem, a la E. P. Különben még azt hiszem, hogy irodalmi kísérleteim B. úr dongaláb-műtétjének színvonalán állnak. Élet és irodalom pedig nem követi, hanem kiegészíti egymást: ahol van élet, ott van irodalom, s ahol irodalom van, ott van élet.
süti beállítások módosítása