HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

A la recherche d'une femme perdue

2012.11.18. 22:25 Kollarik

Last Tango in Rome
                (Gato Barbieri: Last Tango in Paris)

Emlékszel még? Mikor Dorka.
Emlékszel még? Mikor Róma.
Emlékszel még? Az a koncert.
Emlékszel még? Az a nagy kert.

Vagy tán park volt, tudom is én.
Eszem nem járt, csak a zenén.
Nem láttam mást, csupán Gatót.
Elbűvölte a hallgatót.
Elbűvölte…- vagyis engem.
Ti meg boroztatok ketten.
Én meg néztem és hallgattam.
Öreg Gato nagy kalapban.
Az az örök szaxofonhang.
Mint a mélyből zúgó harang.
Nem is zene – több ez annál.
Gato, Róma – és hogy vagy már.
Az, hogy vagy már, az, hogy vagy még.
Örök város, örök emlék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr524913686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása