HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Élet

2013.04.01. 01:39 Kollarik

  • Volt bennem némi késztetés, hogy írni kéne a negyvennegyedikre, de elmúlt. Végül is folyton magamról írok, minek tetézni. Van, ami van, és ami hiányozni látszik a negyvennégyből, úgyis benne van, mert minden benne van, ami voltam, vagyok, lehettem volna, s talán még leszek. Ez utóbbi nem a negyvennégyben van benne, hanem az elkövetkező ki tudja, mennyiben, de végül a negyvennégyben is, hiszen mindenben benne rejlik a többlet, amivé a minden, vagyis a bármi válhat. Ez vagyok én: egy negyvennégy éves bármi. S bár van, ami hiányzik, de a hiány gyakran gazdagítóbb minden meglevőnél. A hiányon túl pedig ott van mindaz, ami a lényeg, ami én vagyok minden ezmegazommal, minden teszetoszatézisemmel, minden bizbaszommal együtt. Én - vagyis senki, vagyis valaki, vagyis bárki. Én, és ez tényleg nem vehető el tőlem, akkor sem, ha maga az "én" elvehető. Ez van, negyvennégy van, semennyi van, akármennyi van. Élet van - és ez mégiscsak valami. Isten éltessen élet!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr635186684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foxglove 2013.04.01. 12:01:12

Boldog szülinapot! :)

Kollarik 2013.04.01. 12:03:24

@Foxglove: Köszönöm, Foxi! Már vártam a jelentkezésedet, és jól esik, hogy nem vártam hiába. Szép húsvéthétfőt neked! :)
süti beállítások módosítása