HTML

A negyvenéves férfi

szövegek, versek, én magam

Friss topikok

  • Kollarik: @Foxglove: Köszönöm szépen :) (2015.04.01. 19:43) vers
  • Kollarik: @Foxglove: ;) (2015.02.03. 06:44) Felolvasás
  • Foxglove: Kár, mert lehet, hogy Álomkórásszal közben izgalmas dolgok történnek a Franzstadtban. :( (2015.01.23. 19:31) pár beszéd
  • Kollarik: @Foxglove: Boldog új évet neked is, Foxi! :) (2014.12.31. 23:11) BÚÉK
  • Foxglove: Javíthatatlan vagyok, nem? Akkor viszont: boldog karácsonyt! :) (2014.12.21. 20:24) karácsony

Címkék

Álomkórász

2013.10.02. 06:08 Kollarik

79.

 

- Tudod, az a furcsa, ha Simóra és Julira gondolok… Ők tényleg léteznek.

- Hogy érted?

- Hogy vannak.

- Persze, ezt mondja a történet is.

- Nem, nem. Nem virtuálisan. Igazából.

- Igazából hogyan?

- Hát úgy, hogy… Nehéz ezt elmondani. Ha rád gondolok. Ha rájuk. Szóval…

- Szóval? Mondjad már!

- Mondom, csak nehéz. Még magamnak sem mondtam ezt el. Csak van. Van bennem. Vagyis van.

- Micsoda?

- Hát az, hogy hiába vagyok vele, ha arra gondolok, hogy gyerek… Ha gyerekre gondolok, az Simó és Juli. Vagyis te.

- Ez nagyon szép. Csak hát Simó és Juli nincsen. És én sem vagyok. Csak itt.

- De. Te is vagy. És ők is. Vagytok. Ha arra gondolok, hogy gyerek, csak ti vagytok.

- Vagyis nem vagyunk. Nem tudom, mire akarsz kilyukadni.

- Igazából én sem. Pedig pontosan érzem.

- Akkor jobb lenne megfogalmaznod. Csak az van, amit el tudsz gondolni és ki tudsz mondani.

- Ebben tévedsz. Azt sem gondoltam el, és még kevésbé mondtam ki, hogy elhagylak.

- Ez baj. Félsz a saját gondolataidtól, a szavaktól meg végképp.

- Nem tudom, baj-e. Én mostanában egyre kevésbé bízom a szavakban.

- Pedig nélkülük semmi sincs. Minden egyéb csak ősköd.

- Nem hiszem. Én például tudok Simóról és Juliról. És így rólad is.

- Ez kevés. Ha nem mondod ki, annyi mintha nem tudnál.

- Lehet, hogy jön majd az is. Egyelőre ez van. A szavakat nem lehet elkapkodni.

- Akkor addig hallgatni kell. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kollarik.blog.hu/api/trackback/id/tr155547042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása